Coca cola vains


Idag var jag LEDIG och fy vad skönt det var! Det blir ju lite si och så med att få sovmornar i ett hus med tre högljuda barn men det är skönt att bara få ligga kvar och veta att man inte behöver röra på sig förrän man själv känner för det :) Underbart! :)
 Så jag låg kvar i sängen med min älskade macbook och softade tills Anna ringde, (tack och lov för att Anna ringde, annars hade jag kunnat bli kvar där i sängen ett bra tag..! ) Gjorde mig iordning och sen kom hon och Robin och hämtade upp mig och vi åkte till en stor skoaffär i Manchester. Jag inhandlade ett par jättefina Steve Madden högklackade skor och ett par rosa innetofflor, också Steve Madden. Kalasfina!! :) Sen kikade vi runt lite på köpcentret i Manchester och mötte upp Jenny där också :) Robin och Anna var dom som shoppade där, min budget tillät mig inte riktigt :) Även om jag hittade VÄRLDENS FINASTE röda högklackade skor.. Men icke! Sparar ju till Californien nu så dom skorna får vänta :) Jag har blivit lite sko-tokig på sistonde tror jag :) Jag tror jag har köpt.. 10 par skor sen jag kom hit..( 4 utav dom inom loppet av lite mer än en månad..) Men det är inte så mycket egentligen :) Hur i allsin dar ska jag få med allt hem sen undrar jag dock.. Det får bli ett senare problem! Inte så mycket senare, men lite..
    Anyway, Anna och Robin skjutsade hem mig igen och jag snackade med Sanna, vilket jag inte gjort på väldigt länge, det var kul! :) Vi snackade tills Emma stod utanför huset för att hämta upp mig. Vi åkte hem till Anna och hon och Robin åkte och hämtade Jenny och åkte och handlade så jag och Emma satte oss på golvet i hennes kök och busade med Annas små "grisar" (Hundarna både ser ut som-och låter som- grisar ) Där satt vi tills dom andra kom hem igen, då blev det party. Emma och jag gick lös på coca colan och hoppade omkring och dansade till världens bästa CD-mix. Sen blev det middag då, "Hotter than hell" hette den och det var svinigt gott!! Mumma! Vi blev riktigt flummiga och tog massa störda kort; ni vet när man skakar och blåser och har sig, haha fy vad roligt det är! Särskillt när man är trött och mätt och.. allmänt flummig :) Innan kvällen tog slut fck jag och Emma ett nytt spel och hade värsta gympapasset i Annas vardagsrum, seriöst, jag fick håll! Självklart till världens bästa CD-mix! Robin kan ju inte ha ett skonsamt intryck av oss alltså, så flummiga som vi har varit idag..! Men äsch :)
Nu sitter jag här i min säng efter att Emma skjutsat hem mig, jag ska upp och jobba halv 8 imorgonbitti... Suck.. Men jag slutar vid 1 så sen har jag hela eftermiddagen och kvällen ledig, det blir gött! :) 

Hoppas alla sover gott, det tänkte jag göra nu :) Blir lite ledsen, för den militärgröna T:shirten jag har här i sängen har börjat tappa sin goda doft! Typiskt... ( Den har luktat Martin, men nu luktar den mest.. typ som allt annat här..) Oh well, det får se till att lösas på nåt sätt..! :)

See ya...! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0