Gammal som gatan :)

Idag fyller syrran år och nu tar jag till alla medel som finns för att "fira" henne eftersom jag inte kan ringa..! Här vet jag iaf att hon kommer kolla :) 22 år blir hon, kan inte fatta det..! Gammal som gatan! Har du börjat pensionspara än eller? Haha. GRATTIS Malin!! Hoppas du har en grym dag. Om jag hade varit hemma hade den så självklart varit ännu grymmare ( det säger ju sig självt liksom ;) ) men jag litar på Eriks talanger. :D ( Och vår mor&fars)
Haha :)

Nu ligger jag i sängen och lyssnar på The Killers. Börjar inte förrän kl.11. Hur soft som helst :) 
Nu är Californien-biljetten bokad också!! Såå skönt att få det ur världen. Om 71 dagar bär det alltså av till västkusten med Anna. Vi är precis HUR taggade som helst! :) 

Och en till grym grej!! Maria kommer hit om typ.. 46 dagar ( beroende på vilken dag den veckan dom bokar) SÅÅÅÅ ROLIGT!!!! Saknar henne nåt grymt!! 

Så det var allt jag hade att bjuda på nu. Lev väl.

Peace




Kommentarer
Postat av: 22åringen!

Såg just att man ju kan kommentera såhär! Tack tack älskade syster! Håller med om att de hade varit ännu grymmare om du hade varit hemma, men ja ska säga dig att Erik gjorde det jättebra! Ja kommer aldrig glömma den här födelsedan!:) Sen va vi ute å åt hela familjen (utom du som du kanske märkte) på Voda. Dagen efter var ja å Erik, Tove, Jocke, Terese å Sindre hos Toves föräldrar i Hjo och badade jacuzzi ute vid vättern! Underbart.. Ja kände mig väldigt firad! Ja saknar dig! Kraaam..

2009-04-29 @ 11:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0