I love snooze 'n roll

Jag har kommit på en grej.. Snooza är inge bra.. Fast jo, det är ju grymt skönt när man vet att man kan vända sig om och somna om massa gånger, men vad mycket bättre det vore om man lät kroppen få sova djupare den timman som jag brukar snooza istället för att jag väcker den hela tiden..! Det borde jag ju bli piggare av egentligen. Men nu är faran; Om jag skulle bestämma mig för att inte snooza imorgon, kommer min nyvaknade morgonhjärna komma ihåg det imorgon bitti då..? Skulle inte tro det! Då kommer jag ju bara stänga av den och sända mig om, fast jag verkligen inte får..! Illa, illa... Jag kanske får börja ta bort tio minuter snooze-time varje dag istället för att vänja mig. Så får det nog bli.. ELLER så går jag och lägger mig en timme tidigare om kvällarna så får jag en timmes extra sömn + min älskade snooze-tid! Japp, så får det bli! Bra, då har jag löst det.


Kommentarer
Postat av: Cassandra

eller så lägger man sig en timme tidigare Och skiter i snoozen = två timmar extra :D

2009-04-12 @ 06:46:35
URL: http://cassandraholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0