Summertime and the living is easy

Men vänta lite nu.. Är det inte April?? Jo men visst är det April, bara en VÄLDIGT varm och somrig April :) Igår hade vi 34° i skuggan fram till 6pm ungefär, då började det gå ner lite. Det har varit såhär varmt ända sen i fredags. Helt sjukt! Så brun som jag är nu brukar man bli i typ.. Juni. Det är stört vad solen tar! :) Vi GILLART!! :) 

I helgen ska jag på en weeked kurs i Massachusetts och för den kursen får jag 4 credits vilket jag gillar skarpt. Det jag inte gillar lika skarpt är att det är hur mycket som helst som jag måste hinna göra som "förhandsarbete". Jag måste skriva en uppsats om hur mina mål sett ut rent karriärsmässigt genom livet.. Och mina mål i framtiden. Vad jag vill jobba med och hur jag ska ta mig dit. Vad jag måste plugga. Helt enkelt; en uppsats om något som jag inte har en aning om. Men det blir nog bra! :) haha..  Jag känner verkligen för att få bra betyg i alla fall, så jag tänker satsa på A. Vilket innebär att jag helt enkelt får ta och låtsas som att jag har mitt liv planerat..! Det kan ju bli intressant :) 

Just nu sitter jag och tjatar på Teddy som inte vill ta på sig sina kläder. Blaise sover. Doug är i skolan. Det är SOL och värme och nu ska jag övertala lille Teddyn om att slänga på sig dom där kläderna så vi kan gå ut någon gång. :) 

Hoppas ni har en bra dag!!

Tjenna! (som jag för övrigt lärt barnen. Dom slänger upp handen och säger "Senna!!" :) haha )


Lite lek och bus i parken :)

Kommentarer
Postat av: sannis

whoaaa, lyllo dig i det varma vädret! här har vi ca 23° bara...! Idag var vi alla vid båten i hunnebostrand och gjorde iordning den. jag och klara målade hela skrovet blått. sen seglade vi den till kungshamn! och nu ligger den där och väntar på att du och jag ska hälsa på den i augusti! den längtar....

pusspuss!

2009-05-01 @ 23:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0