The handy-man! Or woman..

Kors i taket! Ellen har gått och blivit händig..! Idag gick toaletten sönder, det hände inget när man spolade, och då fixade jag det! Alldeles själv! Jag öppnade "locket" bakom sitsen och körde ner handen(!!!!) och spände fast lite grejer med hjälp av gummiband. Fem minuter senare gick det att spola igen! :)  Hur grymt är inte det!? Ni som känner mig sitter nog med hakan i knät nu, believe me, jag är lika chockad som ni :) 


Och visst har jag en fin blogg!? :D Det är Linda Sandqvist, en kompis till Emma, som fixat den :) Snällt va!? :D En annan handy-man.. Or woman.. :)

Kommentarer
Postat av: Rita

Snyggt Ellen! Va grym du e! Och vääääldigt bra namn tycker jag....silentradio....du e ju ett radiobarn ha ha. Å boysen är ju bara helt underbara. Som du. Kram!

2009-04-15 @ 16:34:43
Postat av: emsan

aaas snyggt!

hörru du ska med på laserdome på söndag väl????

det kommer bli SKIT ROLIGT! :D:D:

2009-04-15 @ 19:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0