Only you

MAMMA ÄR HÄR!! Fast hon är inne i NYC men imorgon tar jag bussen ner efter jobbet :) Jag sover över och så tar vi oss nog en springtur i Central Park på lördag morgon. Blir gött! Sen får vi väl se vad vi hittar på. Det kommer bli gött väder iaf, sommar, sommar, sommar! LOVE IT :) 
   Idag jobbade jag som vanligt, det har varit helt sjukt varmt hela dagen. Imorse vid halv 9 var jag ute med barnen i linne + shorts och det var SÅ HÄRLGT. Det är nog den bästa tiden på dagen, allt är så.. fräscht på något sätt. En helt ny dag liksom! Underbart! ( Jag hatar ju att gå upp på morgonen men när man väl är uppe och UTE är det svingött! :)) 
Sen har jag försökt hålla Teddy busy ute så mycket som möjligt så man slipper sitta inne en sån fin dag. Det gick bra! Till slut hade vi pool party! I en hink! Vi har ju ingen pool så man tager vad man haver... Men det va kul! Och man blev ju blöt = avsvalkad och då var jag nöjd :) Det var bara att ha Teddy i hinken, hålla i händerna på honom och få honom att hoppa så hade man en avsvalkande personlig dusch! Och fy vad kul han tyckte det var. Få skvätta ner Ellen lite, perfekt :)
   Vid 6 på kvällen åkte jag och grabbarna till deras pappas softball game som han hade med sitt jobb, och hade picnic medans vi kollade. Det var mysigt! 
  När vi kommit tillbaka hem bestämde jag och Emma att vi skulle gå på en bio som började c.a 20 minuter senare... Jag hade ingen bil och skulle gå ner till stan och det tar en halvtimme för Emma att ta sig in till W.Hartford så det blev snabba puckar! Jag sprang/kutade typ hela vägen (inte riktigt)  och det tog typ.. lite mer än en kvart.( Det tar en halvtimme om man går) När vi väl kommit in, alldeles flåsiga och äckliga visar det sig att den filmen som vi skulle se inte alls går där..! Så mycket möda för ingenting.. :P Men men! Det blev mys inne i centrum. Satt på några bänkar lite här och var och pratade. Sen skjutsade hon hem mig och nu sitter jag här :) Kikar på kamera på internet faktiskt..! Måste köpa en, jag har ju lånat min kusins nu ett år så det är väl dags.. :) Får se vad det blir. Vill ha en systemkamera men vi får se om ekonomin är på rätt humör för det.. 
  Nepp, nu ska jag sova! 


Wishing you some frid och fröjd



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0