5th of May (har bara inte orkat publicera det)

Hej hopp. Här ligger jag i sängen och lyssnar på musik. Jag har börjat lyssna endel på Joshua Radin, skitsoft! Och gissa vad jag knaprar på? Jo, några Ahlgrens bilar, non-stop och marabou choklad! Emma och hennes föräldrar kom förbi med det idag! Jätteroligt att träffa dom by the way. =) 
  I helgen var jag i Worcester, Massachusetts på Quinsigamond College och tjänade in 4 credits! Nu är jag äntligen färdig med det! Det var på tiden.. Nu är det bara lite efterarbete att göra sen är värdig nog att få min efterlängtade BONUS som jag ska få av Au Pair Care =) Har ingen aning om vad det är men jag är farligt nyfiken! Träffade en väldigt trevlig tjej som heter Elin där, vi hade det väldigt kul! Vi åt massor med chips och livade upp stämningen lite =) Det är så synd, hon bor rätt långt från mig dock, Lexington, MA. Typ 2h från mig. Men vi får se till att ses någon gång innan jag drar. 
  Idag pratade jag med Erik i telefon och sa hejdå, nu åker han till Afghanistan och gör en insats för världen. Hoppas han får det bra.. 
   Annars har det inte hänt så mycket idag, pratade lite med erik, syrran, martin och sen med anna :) Jag är ledig imorgon och på kvällen ska jag och anna ut på jakt efter den perfekta scrapbooken som vi ska göra till våra värdfamiljer. Sen ska vi nog äta lite =) På torsdag har jag och Anna bott här i USA i 10 månader! Det är ett ganska bra tag har vi kommit fram till =) 
Hurra för oss! Två månader till så befinner vi oss i L.A just nu.. Mmmhhh, det blir nice! =)

Nej nu ska jag sova, är galet trött.. Hoppas ni alla har det väldigt bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0