Ain't No Cure For Love

There ain't no cure for love
There ain't no cure for love
All the rocket ships are climbing through the sky
The holy books are open wide
The doctors working day and night
But they'll never ever find that cure for love
There ain't no drink no drug
(Ah tell them, angels)
There's nothing pure enough to be a cure for love
skulle egentligen ut och springa... men nu sitter jag och äter choklad istället.. kände att det passade mig bättre idag.
sitter och tänker ihjäl mig snart.. tänk att man alltid vill tänka bäst hela tiden. vad som är bäst för en , för andra, för alla.. och om man tänker och väljer fel så tänker man att allt kommer gå under. shit.. man borde kanske chilla lite..
drömde att jag hade på mig min balklänning inatt... och gick på bal igen fast med helt andra människor än student-balen.. det var roligt.. ååhh.. jag var skitfin i håret också, fattar inte hur det var nu i efterhand dessvärre.. drömde massor inatt.. allt var inte lika roligt som balen, men ibland var det awesome.. kul att man vill leva i ett drömland istället för den riktiga världen.
är skitsugen på corn on the cob...
såhär sprang jag runt i alla mina drömmar inatt.. i balklänning.. loved it.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Finaste Ellen :) Saknar dig!

2010-03-22 @ 20:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0