heartbreak warfare

näe.. det är inge kul... typiskt okul.. så är det med det med det som är så är det.
man får vänja sig. snälla vänj mig nu då.
men solen sken idag! det kändes lite vårigt, och det är ju kul :) men det kunde varit kuligare.. men det är det inte och jag tror det är okej. det är nog ett ganska bra tecken, annars hade det betytt att inget varit bra, att man inte var nått lycklig. och det hade ju känts illa. då hade det bara känts som slöseri med tid. och det var det inte.
att vara stark betyder inte att man inte får vara ledsen. så det är helt okej. detta blev mest som ett pepptalk till mig själv, men jag har ju typ en besökare ändå så det gör inget :)
fick massage ikväll av malin, hon är fantstisk, jag klarade av nästan 10 minuter, kanske mer! jag är sämst på att bli masserad. I don't like it.. but I need it.. :P
ica imorn, sen evelina-quality time! :) yesyesyes! :)
natti! nu ska jag somna till john mayer. för han är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0