In repair

But I'm doing fine :) Har ju choklad och underbara vänner, det behöver jag! :) Egentligen behöver man sommar också så man kan känna sig brun och snygg i snygga sommarkläder.. Men det kommer! :)
Ska klippa mig imorn, behöver en förändring :) Fast det kommer nog inte bli så stor förändring för jag vill nog ha mitt relativt långa lockiga hår, som ska bli ännu längre och kanske lite ljusare nu när våren står på farstun och väntar på att få komma in till våran vintervärld :)
Har jobbat idag, det är spännande att en fortfarande säger "jaha nämen har vi en ny tjej här! vad roligt!" och jag får alltid säga, "njae, jag började i slutet av Juli..." Good, I made such an impression on him... :P Det är en gubbe som har varit där förut.. Många gånger.. Mååååånga gånger.. Sjöen!:P Han måste va senil.. snälla..
För övrigt längtar jag tills det händer nåt.. Jag orkar inte gå här, bo hemma, jobba några dagar i veckan och bara gå runt bland snöhögarna.. Särskillt inte nu.... Jag vill till Hawaii! :D Vore FETT nice.. Men det är dyrt.. och det är i höst.. och då måste jag bestämma mig för ifall jag vill va en musikalbrud eller en surfbrud... Tuff decision.. Båda är nog sjukt kul! Ack, får grunna på't helt enkelt... :)
I'm in repair, I'm not together but I'm getting there.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Yeeeey äntligen! ;) Har längat efter uppdatering :) Har bytt mobil och fick inte med ditt nr, ska genast ta tag i det så jag kan ringa dig! Hoppas du mår bra! Saknar dig (L)

2010-03-05 @ 08:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0